لینک دانلود<وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر>

وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر,فروشگاه تایپ و لوازم التحریر,لوازم التحریر وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر در حال حاظر شما فایل با عنوان وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر. را دنبال می کنید .

تاریخچه:

طرحی كه برای ارائه تهیه شده در رابطه با یك مغازه لوازم التحریر و دفتر فنی كه همان تایپ ، تكثیر و چاپ می‌باشد كه مالكیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 20 متر دایر می‌باشد .

خدماتی كه در این مغازه ارائه می‌شود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیك فانتزی بازی فكری وسرگرمی ووسایل كمك آموزشی،تایپ ، تكثیر، چاپ، فنری، صحافی، فكس، پرس كارت، رایت سی دی، و... . ساعات كار معقول در این مغازه از ساعت 30/8 تا 30/20 می‌باشد.

هدف ، ایجاد كسب و كار زود بازده و كسب سود برای گذران زندگی است.

اهمیت این نوع كسب و كار بخاطر نوع خدماتی است كه در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یكجا با هم ندارند.

در نتیجه این نوع كسب و كار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.

این بود خلاصه ای از یك محیط كسب و كار كوچك (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تكثیر) كه در واقع یك شغل آزاد می باشد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تاریخچه.............................................................................................................. 1

مشتریان............................................................................................................. 3

مدیریت................................................................................................................ 4

خلاصه ای از شركت (مغازه).......................................................................... 8

مالیكت شركت (مغازه)..................................................................................... 8

شروع فعالیت..................................................................................................... 8

جا و مكان شركت (مغازه)............................................................................... 9

خدمات............................................................................................................... 10

چگونگی انجام فروش..................................................................................... 12

تكنولوژی.......................................................................................................... 14

خدمات آینده..................................................................................................... 17

استراتژی بازاریابی......................................................................................... 20

پیش بینی فروش.............................................................................................. 24

نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30

نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30

نتیجه گیری....................................................................................................... 34

منابع................................................................................................................... 34